Polityka jakości

Naszym priorytetem jest terminowość oraz szybkość działań i oferowanych usług. Współpracujemy tylko ze sprawdzonymi dostawcami, którzy spełniają kryteria pełnego asortymentu i możliwości logistycznych artykułów do produkcji rolnej oraz części i podzespołów dla serwisu ciągników i maszyn rolniczych.  Dokładamy starań na wszystkich etapach realizacji zleceń.

Kontrolujemy działania logistyczne obejmujące:
– obsługę klienta
– prognozowanie popytu
– przepływ informacji
– kontrolę zapasów
– realizowanie zamówień
– czynności reperacyjne i zaopatrywanie w części
– lokalizację zakładów produkcyjnych i magazynów towaru
– procesy zaopatrzeniowe
– pakowanie
– obsługę zwrotów i składowanie

Wdrażamy i doskonalimy system zarządzania jakością wg PN-EN ISO 9001:2015 wierząc, że świadome kształtowanie i kontrola procesów pomoże nam jeszcze lepiej poznawać i realizować wymagania klientów z uwzględnieniem wysokich standardów i litery prawa

Zapisz się do newslettera:
Obserwuj nas: Facebook