Polityka jakości

Priorytetem naszej firmy jest dostarczanie klientom towarów i usług, które realizujemy zgodnie z ich oczekiwaniami, wykorzystując najlepsze praktyki, doświadczenie oraz wiedzę, uwzględniając przepisy prawa.

Celem nadrzędnym jest ciągłe podnoszenie zadowolenia klientów, wzrost jakości dostarczanych produktów i usług, zwiększanie kompetencji i satysfakcji pracowników, oraz troska o rozwój firmy.

Realizacji niniejszej polityki służy wdrożony w firmie System Zarządzania Jakością, zgodny z normą ISO 9001:2015-10. Dzięki przyjętym zasadom systemu:

  • ustalamy potrzeby i oczekiwania klientów zapewniając fachowe doradztwo,
  • badamy satysfakcję klientów i wdrażamy zmiany podnoszące poziom jakości i zadowolenia,
  • oferujemy produkty renomowanych marek gwarantujące najwyższą jakość,
  • wdrażamy nowe technologie, oraz modernizujemy park maszynowy i infrastrukturę,
  • dbamy o rozwój kompetencji personelu, zwiększamy świadomość odpowiedzialności za jakość,
  • współpracujemy ze sprawdzonymi dostawcami budując partnerskie relacje, 
  • ciągle doskonalimy skuteczność Systemu Zarządzania Jakością i  działania firmy.

 Wydanie 5 z dn. 14.06.2023