Seria L3200 – L5040

Seria mniejszych ciągników o wyjątkowej zwrotności. Wyposażone w ciche silniki maszyny są ergonomiczne, dlatego znajdują zastosowanie w pracach sadowniczych, pielęgnacji i urządzaniu zieleni.

L5040

kubota_l5040_aldo

 

Silnik
Bardzo oszczędny i cichy silnik Diesla z turbodoładowaniem dysponuje mocą 50,86 KM i momentem obrotowym 162 Nm. Takie parametry pozwalają z powodzeniem wykorzystać ciągnik do prac rolniczych, sadowniczych i sprzątających. System E-TVCS odpowiada za optymalne wykorzystanie całej dawki paliwa.

Rewers mechaniczny i wspomaganie kierownicy
W standardzie model L5040 wyposażony jest w rewers mechaniczny, co bardzo usprawnia pracę z ładowaczem czołowym oraz innymi osprzętami które wymagają częstej zmiany kierunku jazdy. Manewrowanie ciągnikiem w ciasnych zaułkach ułatwia z kolei seryjne wspomaganie kierownicy.

Przeniesienie napędu
Ciągnik L5040 posiada załączany mechanicznie napęd 4×4. Zastosowanie przekładani stożkowej w przednim moście gwarantuje nie tylko mały promień zawracania (3,2 m.), ale również bezproblemowe przeniesienie napędu na skręcone koła przednie, nawet pod obciążeniem.
Traktor posiada skrzynię biegów z 16 przełożeniami jazdy do przodu i do tyłu. Operator ma do dyspozycji również biegi pełzające, przydające się w ogrodnictwie, leśnictwie i pracach komunalnych. Zakres prędkości ciągnika do przodu to 0,2 – 30,3 km/h.

Dwie prędkości WOM
Ciągnik L5040 seryjnie oferuje WOM o dwóch prędkościach obrotowych – 540 i 540E. Prędkość ekonomiczna 540E jest wskazana przy pracy z urządzeniami, które potrzebują mniejszą moc. W tym trybie prędkość 540 obrotów na minutę uzyskuje się przy niższych obrotach silnika, co gwarantuje jeszcze bardziej ekonomiczną pracę.

Japońska prostota
Kubota L5040 jest wielozadaniowym, prostym w konstrukcji ciągnikiem powstającym w całości w Japonii. Wszystkie funkcje załączane są mechanicznie lub hydraulicznie, ciągnik nie posiada komputera i elektroniki, co gwarantuje ogromną żywotność całej maszyny.

Bogate wyposażenie dodatkowe
Szeroki wybór wyposażenia dodatkowego pozwala przystosować model L5040 do prac w rolnictwie, jak również w firmach zajmujących się pielęgnacją zieleni, sprzątaniem ulic i chodników, a także odśnieżaniem.

 

L4100

ciagnik-kubota-l4100

Silnik
41-konny, czterocylindrowy silnik Diesla o pojemności ponad 2,1 litra generuje ogromny zapas mocy jak na ciągnik tej wielkości. Zastosowanie unikalnego projektu komory spalania gwarantuje optymalne wykorzystanie całej dawki paliwa, a tym samym czyni jednostkę napędową bardzo ekonomiczną. Pośredni, mechaniczny wtrysk oleju napędowego odpowiada za wysoką kulturę pracy jednostki napędowej.

Łatwa zmiana kierunku jazdy i wspomaganie kierownicy
Dzięki pomysłowej konstrukcji reduktora w modelu L4100 kierunek jazdy zmienia się jednym ruchem dźwigni. Zastosowane rozwiązanie działa dokładnie tak, jak rewers mechaniczny i zapewnia wysoki komfort pracy z ładowaczem czołowym. Manewrowanie ciągnikiem w ciasnych zaułkach ułatwia z kolei seryjne wspomaganie kierownicy.

Przeniesienie napędu
Ciągnik L4100 posiada załączany mechanicznie napęd 4×4. Zastosowanie przekładani stożkowej w przednim moście gwarantuje nie tylko mały promień zawracania (2,6 m.), ale również bezproblemowe przeniesienie napędu na skręcone koła przednie, nawet pod obciążeniem. Traktor posiada skrzynię biegów z 8 przełożeniami jazdy do przodu i 4 do tyłu, co oferuje operatorowi zakres prędkości ciągnika do przodu od 1,4 do 23,7 km/h.

 

L3200

kubota-l3200

Silnik
Ciągnik Kubota L3200 wyposażono w chłodzony cieczą silnik Diesla o mocy 32 KM. Zastosowanie unikalnego projektu komory spalania gwarantuje optymalne wykorzystanie całej dawki paliwa, a tym samym czyni jednostkę napędową bardzo ekonomiczną. Użytkownicy tego modelu uzyskują spalanie od 1,3 litra na godzinę.

Łatwa zmiana kierunku jazdy i wspomaganie kierownicy
Dzięki pomysłowej konstrukcji reduktora w modelu L3200 kierunek jazdy zmienia się jednym ruchem dźwigni. Zastosowane rozwiązanie działa dokładnie tak, jak rewers mechaniczny i zapewnia wysoki komfort pracy z ładowaczem czołowym. Manewrowanie ciągnikiem w ciasnych zaułkach ułatwia z kolei seryjne wspomaganie kierownicy. Wyposażony w ładowacz czołowy, model ten stanowi idealną maszynę pomocniczą w gospodarstwach produkcji zwierzęcej oraz do wykonywania drobnych prac ziemnych.

Przeniesienie napędu
Ciągnik L3200 posiada załączany mechanicznie napęd 4×4. Zastosowanie przekładani stożkowej w przednim moście gwarantuje nie tylko mały promień zawracania (2,5 m.), ale również bezproblemowe przeniesienie napędu na skręcone koła przednie, nawet pod obciążeniem.
Traktor posiada skrzynię biegów z 8 przełożeniami jazdy do przodu i 4 do tyłu, co oferuje operatorowi zakres prędkości ciągnika do przodu od 1,6 do 21,3 km/h.

 

 

Zapisz się do newslettera:
Obserwuj nas: Facebook